JanSerneeBoot

Een klik op onderstaande advertentie geeft meer informatie en een kleine bijdrage aan dit weblog.

maandag, september 11, 2006

033. De Waterlijn

De afgelopen dagen heb ik een aantal e-mails ontvangen van lezers JanSerneeBoot met het verzoek om foto’s te publiceren van de waterlijn.
Tja mijn buurman de fotograaf is er even niet, dus ik ben zelf aan de slag gegaan en heb foto’s gemaakt met een mooi blauw randje. Anders begint hij weer te zeuren.
Zoals je kan zien is het een schitterende waterlijn geworden. Mijn vrouw Guda heeft enthousiast meegeholpen om dit kunstwerk op het schip te zetten.




Op haar verzoek moest het mooi oranje worden nou daar zijn wij in geslaagd.



Naast de waterlijn heb ik een een schoentje gemaakt niet van r.v.s. maar van mahonie en is er op de bekende wijze aan de achterzijde van de boot gelamineerd. Nu is de schroef beschermd voor eventuele aanvaringen onderwater.



Eigenlijk is de boot klaar om te water te gaan, want de motor draait inmiddels als een tierelier. Heerlijk dat geluid. Ik heb zin om te varen.



  • Eind

  • Begin

  •