JanSerneeBoot

Een klik op onderstaande advertentie geeft meer informatie en een kleine bijdrage aan dit weblog.

zondag, februari 18, 2007

035. Morgenrood water in de sloot

Met schaatsen wordt nog wel eens de uitdrukking gebruikt, morgenrood water in de sloot. Dus dan is het afgelopen met schaatsen.


Maar ik wil juist dat het water van de sloot in mijn tuin terecht komt, kortom ik wil een haven in de tuin hebben. Met frisse moed zijn wij begonnen aan het graven, maar waar wij wonen daar ligt nog al wat geschiedenis in de tuin. Dus veel puin en troep, dat is niet maar even een beetje spitten. Zelfs koeienbotten en kaken komen wij tegen. Mijn schoon zoon Jaap heb ik maar erbij gehaald, die heeft van die grote spierballen en schept zo een haventje voor mij.


De buurman kon ook nog een aantal kruiwagens gebruiken voor in zijn tuin, dus nog even en ik heb water in de sloot en in mijn haven.


  • Eind

  • Begin

  •